God morgon

Idag blir en bra dag jag känner det på mig :) min kille får pengar idag så det blit till att storhandla på willys. Idag ska det skrivas på arbete så att det blir klart någon gång sen ska man kasnke ut med vovven och kasta boll. Någon mer än jag som märkt att det som göms i snö kommer upp i töö. INge kul att vara ute med hunden när man bara ser hundbajs överallt!!!!
kasnke blir det parti på fredag med karin & co den som lever får se slänger in en bild här med för sakens skull en sommmar bild för just nu kan jag inte tänka mig att det ens är sommar här i svedala Pössssss



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att höra att ni får lön snart så ni kan göra något vettigt... Skulle bilen råka halka iväg mot oss, så gör det ingenting... Ni är så välkomna så... Kram lilla gumman

2010-03-24 @ 19:19:45
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0