resultat av moders tjat :)

Så lilla mor nu ska jag ta en stund och skriva om min vecka. Det allmäna hälsotillståndet är inte helt okej. Jag bara väntar på den dag då jag kommer ha tappat min röst. Hostan har i varjefall blivigt bättre men låter som en hes Bonny Tyler. I veckan har jag varit på VFU= verksamhetsförlagd utbildning, detta har gått väldigt bra men fick en halv bitchig hadledare sista dagen. Men som ni alla vet så är jag immun mot bitches eftersom jag är den största av alla, satte henne på plats och förklarade för den lilla stackaren att man inte kan behandla studenter hur som hellst bara för att hon hade en dålig dag. För detta bad hon om ursäkt och när dagen väl val slut kändes det som att vi va "on the same page". Idag satte jag min fot  på skolan för sista gången på ett par månader HALLULUJA. Detta ska firas med ett par glas vin och mys med mannen. Nu har jag en sida till att skriva på mitt arbete om empatisk kompetens så här off the reccord fattar jag inte varför vi ens har det som ämne. JAg anser att man inte kan lära sig empati, det måste komma från hjärtat inte hjärnan. det känns inte äkta om någon har lärt sig hur man ska bete sig om man bryr sig om en annan människa 
Ha det gott i sommar så ska jag försöka skärpa mig med att skriva MAMMA KYSSS 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Äntligen lite action på sidan. Jag trodde att du hade glömt mig... snyft... Jag tycker att du ska se till att ha lite rotation på texten eftersom jag LÄTT blir uttråkad om samma blogg text möter mig varje gång jag tittar in. Jag är glad att du inte tar skit från folk som inte kan uppträda normalt och tänka på att det faktiskt är dom som handledare som ger dom första "vibbarna" på vad ett yrke innebär... Kram från "lilla mamsen med det stora hjärtat"

2009-06-04 @ 16:50:42
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0